Assassin’s Creed – a mozi

2016. december 21. 09:53

Akadnak ugyan kiemelkedő pillanatai, és a soundtrackje is fantasztikus, de amikor a szereplők beszélnek benne, vagy történetet akarnak a néző arcába erőltetni, akkor bizony komoly gondok támadnak, és ez tönkre vágja a filmélményt.

2016. december 21. 09:53
Brandon Hackett
SFmag

Pedig a film helyenként majdnem úgy dübörög, mint a Mad Max, a középkori Madridban játszódó akciójelenetek vérprofik, a büdös, füstös városban még szinte a szagokat is lehet érezni, a zenét eszméletlenül eltalálták, az akciók pergők, jól megkoreografáltak. Ezek a részek a film csúcspontjai, még úgy is, hogy a múltbéli karakterekről sem sok derül ki, ráadásul mivel a jelenbéli szálban tudjuk, hogy mi a végkimenetele a múltbéli eseményeknek, izgulni nagyon nincs miért, marad az öncélú látvány.

Csak sajnos létezik egy jelenbeli szál, amelyben vannak szereplők, akik beszélnek, és amikor megszólalnak, az valami tragikus. Élettelen, bűnrossz párbeszédek papírmasé karakterek szájából, amire csak rátesz maga a történet, aminél bármelyik videójáték sztorija érdekesebb. Az Assassin’s Creed játékok szerintem pont a múltbéli sztori miatt működnek, az Abstergónál játszódó jelenbeli mellékszálak az összes részben, amit láttam, mind idegesítő, unalmas közjátékok voltak csupán, egyetlen előnyük, hogy a játékidő elhanyagolható százalékát tették ki, nem többek pihentető közjátéknál. Ehhez képest a filmben a játékidő háromnegyede a jelenben játszódik, és kb. fél óra juthat mindössze a spanyol inkvizícióra, itt is csak pár mondatot darálnak el spanyolul, aztán már tolják is az akciót, igazi történet, jellemek egyáltalán nincsenek.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!