Kétszer annyi Netflixet néz az átlag előfizető, mint 2011-ben

2016. november 15. 8:30
Egyre népszerűbb a Netflix, öt év alatt majdnem megduplázódott a felhasználók által megnézett tartalom. 2011-ben évi 310, 2016-ban 600 óra az átlag.

A Netflix bejelentette, hogy 2017-ben tekintélyes időtartam, ezer óra eredeti televízió- és filmtartalmat gyárt. Figyelembe véve, hogy előfizetői egyre többet nézik, a bejelentést nyilvánvalóan pozitív reakciók követik.

2011 óta meredeken, éves átlagban 16,4 százalékkal emelkedik az átlag előfizető „Netflix-fogyasztása.” 2011-ben napi 51 percben, évi 310 órában nézték, és a cég ugyan még nem közölt hivatalos 2016-os adatokat, a CordCutting.com becslése alapján a felhasználók átlagban 600 óra Netflix-tartalmat streameltek idén, ami 12 nappal több 2011-nél.

A CordCuttung.com az alábbi ábrával szemlélteti a fejlődést (a számok hivatalos Netflix-adatok, ezért nem látjuk 2016-ot):

Az egyenletes emelkedés arra enged következtetni, hogy a cég semmit nem veszített népszerűségéből a 2013 óta gyártott saját TV-show-kkal és filmekkel.

A jövőre nézve különösen biztató, hogy a népszerűség főként fiatalabb korosztályoknak köszönhető. Egy 10 ezer amerikai tizenévessel készített októberi Piper Jaffray felmérésből kiderült: 37 százalékuk minden nap néz Netflixet.

A két nagy rivális, az Amazon Prime Video és a Hulu sokkal rosszabbul teljesít. Mindkettőről kiderült, hogy a megkérdezett tinik kevesebb mint 3 százaléka nézi naponta.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában