Legyen Ön is marketing csali!

2015. november 17. 7:38
A Google is gamifikációt használ, elindította pontgyűjtő akcióját, értékeléseket kell csak írnunk éttermekről és általunk kedvelt helyekről a térképére, mint a Yelp-ben. Ha jól sáfárkodunk nemcsak 1 TB-ot kapunk,de találkozhatunk Sergey Brin-nel is személyesen.

Gamifikáció nélkül (hétköznapi nevén pontgyűjtő akció) nem lehet élni az interneten sem, ha embereket tudunk rávenni, hogy marketing csalit játszanak, a legjobban tudjuk és ingyen is megoldani ezt marketingesként. Tudja ezt a Google is, az új szolgáltatását a Térképén lévő Local Guides-t szeretné így népszerűsíteni. Vagyis kedvenc helyeket és éttermeket tehetünk fel rá, azokat értékelhetjük, ha speciális információnk van róla, pl. kutyát lehet vinni oda azt is feltehetjük, de a kedvenc menünk is szerepelhet. Lehet kritizálni is, de nem érdemes. A lényeg az, minél több pontot szerezzünk, egy hely maximum 5 pontot ér, de a szintekért már keményen meg kell dolgoznunk. A második (5-49) új szolgáltatásokat ér, amik még nem működnek, de tesztelhetjük őket. A harmadik (50-199)szinten már van jelvényünk, ami látható is virtuálisan, ha felkeresünk egy általunk értékelt helyet. A negyediken (200-499) megkapjuk az ingyenes 1 TB-ot (ez amúgy havi 10 dollárba kerül hivatalosan). Ha átlépjük az álomhatárt, az ötödik szintet 500 pont felett, pedig akár találkozhatunk is Sergey Brin-el személyesen egy vacsorán a Google központjában. Akinek van Google azonosítója rögvest játszhat, ha regisztrál, csak vigyázni kell nehogy úgy járjon, mint a South Park Yelp értékelős részében, ahol a sok fikázó kritika miatt fellázadtak az étterem tulajdonosai és kirúgták az ingyen ott evő népeket, mert mindenki kritikát kezdett írni az ingyen ebédért cserébe.:)

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés