Muszáj megcsinálni a luxusmárkát

2015. augusztus 2. 14:24

Szepsy István
Borbrand blog
Eddig 80 euróért, most pedig 1000 vagy 2000 euróért lesz egy palack aszú. El kell dönteni, hogy ki az első édesborban a világon.

„- Milyen különbség lesz a korábbi Szepsy-borok és a luxusmárka minősége között?

- Minőségi különbség nem lesz, csak mennyiségi. Az egyszerű borok két vagy három fajtából készülnek, a csúcsborok pedig csak egy fajtából, a csúcsdűlő csúcsparcellájából. Na most ezt a csúcsparcellát nyilvánvalóvá kell tenni a világon is. Az aszúnál kijön a 2013-as és megelőzi majd a 2015-ös évjáratot, ahol többezer százalék lesz a csúcsáremelés.

- Ez számokban kifejezve mit jelent?

- Azt, hogy eddig 80 euróért, most pedig 1000 vagy 2000 euróért lesz egy palack.

- Miért érzi úgy, hogy ez piaclélektanilag most szükséges?

- Egyszerűen helyre kell tenni, hogy mi mennyit ér. Ezt nem kimondani kell, hanem az áron kell nyilvánvalóvá tenni. Nem akarom mindenféleképpen eladni őket. Ebben nem az a hír, hogy megveszik, hanem hogy van. Hogy valaki elmondhassa, hogy ő már látott ilyet. Fiam megkérdezte a dűlős aszúk kapcsán, hogy biztos eljött-e az ideje ennek. Mondtam: igen, nincs tovább. El kell dönteni, hogy ki az első édesborban a világon.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 15 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában