Decemberben jön az RTL Spike

2016. szeptember 19. 15:19

RTL Spike néven új szórakoztató csatornát indít a Viacom, az RTL Magyarországgal együttműködésben. Az új tévéadón itthon még nem látott nemzetközi sorozatok és a helyi piacra gyártott, hazai fejlesztésű tartalmak egyaránt láthatók lesznek.

2016. szeptember 19. 15:19

A magyarországi televíziós piacon eddig még ismeretlen formában indít egy nemzetközileg már bejáratott új csatornát idén decemberben a Viacom, az RTL Magyarországgal együttműködésben. A Viacom a tulajdonában lévő, már számos országban bevezetett Spike minél sikeresebb hazai elindításához az RTL Magyarországgal fog össze, amely a márkaépítésben szerzett széles körű tapasztalatai révén fontos partner lesz számára ebben a projektben; így jöhet létre az RTL Spike a Viacom csatorna-portfóliójában. Az új tévéadón unikális, hazánkban még nem látott nemzetközi sorozatok és a helyi piacra gyártott, hazai fejlesztésű tartalmak egyaránt láthatók lesznek. A csatorna programstruktúrájának kialakítását és a műsorok beszerzését a tulajdonos Viacom látja el, míg az RTL Magyarország a márkaépítési és műsorgyártási tapasztalatait, illetve a csatorna kereskedelmi értékesítését adja a projekthez.

Az elmúlt években már több, a saját műfajában világszerte vezető tévécsatornát honosítottunk meg, mint a Comedy Central, a Paramount Channel, a Nickelodeon vagy az MTV. A fiatal felnőtteknek szóló Spike az Egyesült Államokban már az egyik legsikeresebb kábelcsatorna, de Európában még az elején tart a bevezetése. Örülünk, hogy Magyarország is az elsők között lehet, ahol látható lesz ez a hiánypótló szórakoztató csatorna. Az RTL-lel való újszerű együttműködés komoly segítséget biztosít számunkra ahhoz, hogy az új csatorna minél hamarabb megtalálja a méltó helyét a nézők körében” – mondta el Bartosz Witak, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai és izraeli alelnök-ügyvezető igazgatója az új csatorna bejelentése kapcsán.

Az utóbbi időben már látható egy szorosabb és jól működő együttműködés a két cégcsoport között, ezt emeljük most egy újabb szintre azzal, hogy engedélyt adunk az egyik márkanevünk használatára, így egy olyan megállapodásról beszélhetünk, ami kiaknázza a két cég közötti szinergiákat. Hiszünk abban, hogy az RTL név egy olyan márkaértéket képvisel Magyarországon, amely garancia lehet az új csatorna sikeréhez” – tette hozzá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

(Közlemény.)

Összesen 20 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Akitlosz
2016. október 08. 20:19
Milyen hiánypótló? A 100+ számú televíziós csatorna világában nincsen hiány sőt óriási felesleg van. A felsorolt csatornák pedig ugyanazokat a műsorokat ismétlik napokon, heteken, hónapokon, éveken keresztül. Ha nagyon ritkán van valami új műsor, azt hetekig reklámozzák mint valami szenzációt. Szóval új műsor nem igazán, bemondó nő, stúdió nincsen, nem igazán kerül tehát sokba a műsor, csak szinkronizáltatni kell az amerikai műsorokat. Egyszer. Aztán lehet százszor ismételni éveken át.
balbako_
2016. szeptember 29. 14:14
Még nincsen elég szar gagyi?
csuka
2016. szeptember 24. 23:24
"Ez is egy izaura-tévé? :))))" -- Igen, olyan mint a fideSZDSZ-es MTV1,2,DunaTV, ..stb. Ez is az óvodában mérte fel a nézők szellemi 'színvonalát'.
Nannyó
2016. szeptember 24. 23:23
Ez is egy izaura-tévé? :))))
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!