Eltűnnek a politikai hirdetések a Twitterről 

2019. október 30. 22:45

Így akarják megelőzni a félrevezető üzenetek terjedését.

2019. október 30. 22:45

Kitiltja felületeiről a politikai reklámokat a Twitter – jelentette be Jack Dorsey, a cég vezérigazgatója. A döntést azzal indokolja a közösségi oldal vezetése, hogy így akarják megelőzni a félrevezető üzenetek terjedését, amelyek befolyásolhatják a szavazókat. 

A Twitteren jelenleg is csak bizonyos, hitelesített szervezetek folytathatnak politikai kampányt. A most bevezetett tilalom nem azt jelenti, hogy semmiféle politikai tartalmú reklámot nem lehet majd kitenni a Twitterre, például a szavazásra buzdító üzenetek továbbra is megjelenhetnek majd. 

Jack Dorsey szerint a Twitteren való hirdetés nem a szabad véleménynyilvánítás része. „Fizetnek az elérésért. És az, hogy fizetnek az elérésért, olyan következményekkel járhat, amit a jelenlegi demokratikus infrastruktúra nem biztos, hogy kezelni tud” – fogalmazott Dorsey. Az új irányelvek november 22-én lépnek életbe.

Összesen 18 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
mokány
2019. október 31. 17:38
Mint amikor az oroszlán megfogadja, hogy ezentúl csak szénát fog enni.
nyugatiszél
2019. október 31. 10:15
Egyelőre ki lehet cselezni a cenzúrát azzal, hogy listát hozol létre, és oda veszed fel a hírforrást. A listákat egyelőre nem szűrik, minden tweet megjelenik.
luzitanxaver
2019. október 31. 10:14
"Fizetnek az elérésért." Ez a baj. Nem kicsi, nagy. "És az, hogy fizetnek az elérésért, olyan következményekkel járhat, amit a jelenlegi demokratikus infrastruktúra nem biztos, hogy kezelni tud” A közösséginek hazudott médiának annyi köze van a "demokratikus infrastruktúrához" (akármi is legyen az), meg a demokráciához általában, mint hajdúnak a harangöntéshez. És ha már harang Snowden örökbecsűje csenghet mindig a fülünkbe: "Businesses that make money by collecting and selling detailed records of private lives were once plainly described as "surveillance companies." Their rebranding as "social media" is the most successful deception since the Department of War became the Department of Defense."
józan paraszti ész
2019. október 31. 09:41
Félek, hogy ez azt jelenti, hogy a "demokratikus" véleményeket ingyen közlik, a republikánust pedig pénzért sem.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!